Η συνεργατική δημιουργική γραφή στο πλαίσιο ενός προγράμματος e-twinning [ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ 4ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ]
Γερακίνη Αλεξάνδρα, Εκπαιδευτικός Π.Ε.02, Μ.Δ.Ε. στη Λογοτεχνία
Κάρκου Αρετή, Εκπαιδευτικός Π.Ε.02
Περίληψη
Η ραγδαία ανάπτυξη της εκπαιδευτικής τεχνολογίας έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο διδασκαλίας, ανοίγοντας προοπτικές για νέες μορφές μάθησης που μετασχηματίζουν το παραδοσιακό δασκαλοκεντρικό μοντέλο διδασκαλίας σε μαθητοκεντρικό, στο οποίο οι μαθητές γίνονται κοινωνοί και συνδημιουργοί της διδασκαλίας και της μάθησης. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η δράση και τα αποτελέσματα που είχε η πραγματοποίηση ενός προγράμματος εθνικού e-twinning με βασικούς άξονες τόσο την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση μαθητών δύο ελληνικών σχολείων για την παραγωγή συνεργατικών ιστοριών με θέμα την προσφυγιά και τη μετανάστευση όσο και την αξιοποίηση των τεχνικών δημιουργικής γραφής, που ενισχύει τη δημιουργικότητα και τη φαντασία των μαθητών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου